La Fundació informa que properament es procedirà a traslladar temporalment les bótes de Malvasia del Celler de l’Hospital a les instal·lacions de Xarmada SCCL. Aquest trasllat temporal és necessari per adequar el Celler de l´Hospital als requeriments normatius que l’afecten com a activitat productiva en el sector vinícola i alimentari.

La Xamada és un  celler penedesenc situat a Pacs del Penedès i col·laborador de l’Hospital des de fa molts anys. Aquesta empresa ens ofereix una part dels seus espais, que compleixen totes les normatives industrials, tècniques i sanitàries.

La intenció del Patronat de la Fundació és retornar les bótes al celler propi tan aviat com sigui possible i fer-ho amb totes les garanties de compliment de les normatives aplicables a la activitat.