Un total de 140 golfistes han participat, aquest cap de setmana, a la 47a edició del Golf Challenge de l’Hospital de Sitges al Club de Golf Terramar. El torneig, de caire benèfic, ha reunit una nodrida representació sitgetana a més de jugadors vinguts d’altres clubs del país. Talent i solidaritat, units per a la gent més necessitada.

Els guanyadors del campionat han sigut Genís Albertí en categoria inferior masculina, Lola de Armas en inferior femenina, Jaime Oliva en superior masculina i Maria Sala en superior femenina. En la modalitat scratch, el títol se l’han endut Tonny Aizpún i Carme Valls-Taberner. Finalment, en categoria sènior, el premi ha sigut per a Francisco Muñoz en homes i Mònica Blanch en dones.

Una de les grans atraccions d’aquesta edició del torneig era la possibilitat d’endur-se un cotxe elèctric model Leaf de la firma Nissan si s’aconseguia un hole in one en un dels forats. Al final, però, cap dels participants ha pogut aconseguir-ho.

Tots els beneficis obtinguts durant la celebració del torneig es destinen íntegrament a finalitats socials. L’Hospital de Sitges ha volgut agrair especialment la tasca de tots els patrocinadors que, amb la seva contribució altruista, han fet possible el Golf Chellenge d’aquest any.

Llistat de patrocinadors:

• Club de Golf Terramar