Els alumnes de l’Institut Vinyet que cursen l’assignatura de Musical han interpretat una versió de l’espectacle El Rey León per als residents, familiars i amics de l’Hospital de Sitges. Malgrat l’amenaça de pluja, el teatre, la música i la dansa han servit per a unir grans i petits en una sessió matinal bonica i enriquidora.

La directora del projecte i professora de Música del centre, Assumpta Montserrat, ha destacat la tasca de tots els implicats i com l’art “uneix els cors de les persones i les apropa a la bellesa”. I és que la representació ha estat un bon moment d’intercanvi intergeneracional.

Els decorats, l’atrezzo i el maquillatge els han elaborat els propis alumnes sota la direcció i el mestratge d’Imma Raventós, professora de Visual i Plàstica de l’institut sitgetà. El projecte s’emmarca també dins dels objectius de l’assignatura d’Aprenentatge Servei, ja que la tasca que es treballa a l’aula serveix per al conjunt de la comunitat. És per això que tant l’Institut Vinyet com l’Hospital de Sitges esperen que aquesta experiència es mantingui amb continuïtat.

El musical El Rey León es representarà el proper dijous, 8 de juny, a partir de les 19 hores, a l’Auditori de l’Institut Vinyet. Serà una sessió oberta a tots els públics i d’entrada gratuïta. Aquell mateix dia, en horari matinal, es faran dues representacions més per a escolars de tots els centres de Primària de Sitges.