La incorporació de Verònica Castells com a directora de Serveis Gerontològics, el passat mes de desembre, ha permès a l’Hospital de Sitges tornar a tenir al complet el seu equip de gestió. Castells és llicenciada en Psicologia i té un postgrau en Direcció i Gestió de Centres Residencials i Altres Recursos Gerontològics. La seva arribada s’ha produït mesos després de la de Patricia Piña, que és la nova directora de Recursos de la fundació. L’equip es completa amb l’administrador Fernando Herraiz i el director general Javier Esteras.

Els quatre integrants d’aquest òrgan de gestió tenen la missió de dirigir el funcionament diari dels diversos àmbits de l’Hospital i, per tant, es reuneixen un mínim d’un cop per setmana. La intenció de l’equip actual és mantenir l’Hospital com un dels centres geriàtrics de referència a Catalunya sense deixar de promoure el seu llegat vinícola i cultural.