Un any més, a l’Hospital s’ha celebrat com cal la festivitat del Corpus Christi. Al jardí de la Fundació s’ha confeccionat una catifa de flors i un altar i s’ha muntat l’ou com balla. A més a més, des del divendres 5 de juny es poden veure al jardí de la Societat Recreativa El Retiro els testos de clavells cultivats a l’Hospital des del passat mes de setembre.

El 6 de juny a la tarda alguns residents ajudaren en la confecció de la catifa de flors. Les tallaren i les col·locaren segons les indicacions de l’animadora Amada. L’endemà, la catifa lluïa als peus de les escales de l’Hospital, llesta per a la missa que va oficiar mossèn Josep Vicenç, vicari de Sant Joan, davant de la façana principal de l’edifici.

Ara toca començar a preparar la celebració de la festa de sant Joan Baptista.

CIMG7060 CIMG707901 02 03