Un total de 131 jugadors han participat en la 48a edició del Challenge Hospital Sant Joan Baptista de Sitges, disputada el 23 i 24 de març al Club de Golf Terramar. El torneig, de caire benèfic, s’ha jugat sota la modalitat d’stableford individual en grups formats per quatre jugadors. Els guanyadors han sigut May Mustera en handicap inferior femení, César Pérez-Tormo en handicap inferior masculí, Vinyet Navés en handicap superior femení, Carlos Escarré en handicap superior masculí, Blanca Palau en scratch femení, Francisco Muñoz en scratch masculí, Rosa Torres en sènior femení i Carlos Noguer en sènior masculí. Pel que fa els premis especials, aquests se’ls han endut Sílvia Noguer, Mònica Blanch, Asensio Mateo, Fiorella Pirotto i Francisco Gallegos.

Més enllà dels guardons, el campionat ha tornat a ser un punt de trobada entre esport i solidaritat. La recaptació d’aquesta edició s’ha enfilat fins als 5.588 euros, que es destinaran íntegrament a la Unitat de Demències de la residència de l’Hospital. La jornada ha acabat amb el lliurament de premis, el sorteig entre els participants de regals aportats pels patrocinadors i la degustació de vins de l’Hospital.