Esport i solidaritat es tornen a mesclar, un any més, en el torneig de golf benèfic de l’Hospital. La 48a edició del Challenge de la Fundació es disputarà divendres i dissabte vinent, 23 i 24 de març, al Club de Golf Terramar. Els preus de participació són de 40 euros per a la jornada de divendres (30 si s’és soci) i 75 per a la de dissabte (65 pels associats). El termini d’inscripcions estarà obert fins el dia abans de la competició i tots els ingressos que es recaptin es destinaran íntegrament a l’atenció de la gent més vulnerable de la residència de l’Hospital.

Tot i que el resultat d’aquest campionat solidari acostuma a ser el de menys, la cita serà una bona ocasió per veure de ben a prop alguns dels golfistes més prometedors de Sitges i algunes de les cares més conegudes del circuit català. El torneig es jugarà sota la modalitat d’stableford individual. Els grups, formats per quatre jugadors, aniran sortint cada deu minuts. El màxim d’inscrits serà de 130 per jornada i tots ells hauran de tenir la llicència en vigor. Així mateix, els menors de 16 anys només hi podran participar si tenen un handicap igual o inferior a 18,4.

Gràcies a la col·laboració de diversos patrocinadors, l’organització ha previst fins a onze premis diferents, entre els quals sobresurt el cotxe elèctric Nissan Leaf que s’emportarà el golfista que sigui capaç de fer un hole in one (fer entrar la bola d’un sol cop) a algun dels divuit forats del camp. El torneig de golf de l’Hospital és el més antic de Sitges i en la passada edició va aconseguir recaptar 5.400 euros que es van destinar íntegrament a la unitat de demències de la residència.