L’Hospital de Sitges amplia l’oferta de la seva residència amb la inclusió del servei de centre de dia. La nova prestació està disponible de dilluns a divendres i en horari flexible, per tal d’adaptar-se el màxim possibles a les necessitats de les famílies sol·licitants. El centre de dia inclourà –a part de l’acolliment– la manutenció (dinar i sopar), la higiene, l’atenció en qualsevol hàbit quotidià, la dinamització sociocultural i la prevenció de la salut. A més, com a extra, també oferirà estades diürnes puntuals de cap de setmana i els complements de perruqueria i podologia. Els interessats en inscriure’s al nou centre de dia de l’Hospital poden reservar la seva plaça i sol·licitar més informació a través del telèfon 93 894 00 03 i del correu electrònic info@hospitaldesitges.cat.

La residència de l’Hospital de Sitges ofereix una atenció gerontològica integral per poder atendre, en el seu conjunt, les diferents necessitats específiques de cada persona. El centre funciona com una plataforma comuna de serveis públics i privats que basa el seu dia a dia en el compromís amb les persones dependents. Els dos àmbits bàsics d’actuació són el d’atenció a la salut i el d’atenció al confort. Des de la direcció fins al darrer treballador, tot l’equip de la residència tracta els pacients a partir dels principis d’ètica, participació, competència i autonomia.