L’Hospital de Sitges ha posat a subhasta dos dels immobles que té en propietat a Sitges. El primer d’ells, ubicat al número 24 del carrer Bonaire, es tracta d’un edifici històric construït l’any 1821 i que manté un bon estat de conservació general. L’habitatge està format per un local de planta baixa (que fins ara es feia servir com a discoteca) i per un primer pis. En total, una superfície de 210 metres quadrats que inclouen un pati exterior i la llicència i les condicions imprescindibles per a continuar-hi desenvolupant l’activitat de bar musical.

El segon immoble, situat al número 2 del carrer Pintor Marià Carbonell i Llopis, és un pis (2n 2a) d’una finca construïda l’any 2002 i en la qual comparteix espai amb vuit habitatges més. La superfície construïda és de 115 metres quadrats i inclou bones vistes orientades tant a la platja com a la muntanya, finestrals amb molta lluminositat, ascensor en tot l’edifici i soterrani amb aparcament.

Tots els habitatges que gestiona l’Hospital de Sitges tenen finalitats socials, ja que tots els ingressos obtinguts pels lloguers o vendes d’aquests immobles es destinen íntegrament a la residència i a l’obra benèfica de la seva fundació. El termini per presentar ofertes finalitza el proper divendres 31 de març.