Nacho Benazet i Bruno Tannino entren com a patrons, on es manté Herraiz

La Fundació de l’Hospital de Sitges estrena administrador i patrons. Albert Oliver Rodés substitueix com administrador Fernando Herraiz, que ha exercit aquest càrrec en els darrers cinc anys, amb reconeixements generalitzats per la tasca que ha dut a terme. El Ple municipal ha donat compte del relleu, produït per finalització de mandat.

El patronat de l’Hospital està format per vuit patrons amb veu i vot: com a president l’alcalde de Sitges, com a vicepresident el rector de la Parròquia, dos regidors del consistori i quatre veïns de Sitges designats per l’Ajuntament, un dels quals exerceix d’administrador de la institució.

Bruno Tannino, Nacho Benazet, Fernando Herraiz i Albert Oliver Rodés han estat les últimes incorporacions i que comparteixen amb els representants municipals i eclesials els òrgans de govern de la institució.

El nou administrador Albert Oliver Rodés ha estat gerent del Club Nàutic Sitges i és una persona vinculada al món cultural, festiu i esportiu de Sitges. De tracte afable i conciliador es distingeix pel seu perfil col·laborador en diversos projectes. Fa castells amb la Colla Jove de Castellers de Sitges.

Per la seva part, Tannino, fill d’artistes establerts a Sitges, és un reconegut sommelier. Actualment forma part de l’equip de la Bulli Foundation, on, sota la direcció directa de Fredy Centelles (ex-sommelier del Bulli) i del mateix Ferran Adrià, treballa en la creació de continguts i redacció de l’obra Sàpiens del Vi, un compendi del coneixement al voltant del vi. La figura de Bruno Tannino al Patronat resultarà clau en la línia de potenciació de la Malvasia de Sitges, que és un dels objectius que té l’Hospital, especialment després de la plantació de noves vinyes de la varietat sitgetana.

Al seu torn, Nacho Benazet és un reconegut i actiu advocat, àmpliament vinculat al teixit social, cultural i econòmic de la vila. Geganter, és el secretari de l’entitat urbanística del PUPP Camí de Girona i de la Junta Directiva de l’Associació Dau Ferrat.

Per últim, Fernando Herraiz, que ha estat administrador de la Fundació des del 2013, es manté en el patronat, amb voluntat de continuar col·laborant en el projecte. Herraiz és cap de gabinet del Consell Delegat i Director de Planificació Estratègica de Banc Sabadell i és membre de la Junta Directiva del Club de Golf Terramar, a més de col·laborador d’altres projectes locals.